Reklamation skal ske i henhold til den til enhver tid gældende – Dansk lovgivning – Herunder købelov og handel via internettet.
Fravigelse:
Sælger anser enhver form for reklamation som et udtryk for uopfyldte forventninger og intet menneske, ingen kommunikation og ingen produktion vil være ufejlbarlig, vi kan alle lære og blive bedre til at undgå uopfyldte forventninger.
Det er sælgers udtrykkelige ønske og mål, at søge at undgå uopfyldte forventninger, hvorfor sælger vil anse enhver form for tilkendegivelse af – hvor vi og/eller vore produkter, ydelser, leverandører, mv., ikke lever op til vore kunders forventninger, som en kærkommen mulighed for – at blive bedre og dygtigere.
Sælger imødeser derfor meget gerne henvendelser om uopfyldte forventninger, også efter udløbet af de i – Dansk lovgivning – fastsatte garanti- og reklamationsperioder mv., ligesom vi naturligvis vil behandle og håndtere enhver reklamation dybt seriøst, og objektivt vurdere rimeligheden heri, med henblik på evt. at søge at kompensere, i det omfang det måtte findes ret- og rimeligt.